Full fart

Nu har jag massor att göra känns det som.. Alex kissade ner soffan igår så tvätta den igen.. Nu är den tvättad och klädd får se hur länge det varar 😒 Idag va jag på Tuna en sväng med Malin hon köpte present till Alex.

Att han blir 3 år imorrn är väldigt svårt för mig att förstå... Hur kan det ha gått så fort??

Börjar bli lite ordning här hemma. Putte har burit upp köp å sälj kartongerna på vinden jag har dammsugat hall, vardagsrum och Markus rum... Tanken är att jag ska duscha å städa ur badrummet ikväll också men är såå fruktansvärt trött så får se om det blir ikväll lr om jag spar det till imorrn.. Sen finns de ju några rum kvar att ta.. Aja jag borde väl hinna 🤓😎 

Alla Alex presenter är i alla fall inslagna så de känns skönt å kunna släppa de :)


Detta är några av lillemans presenter skulle kunna köpa ihjäl mig 😍😜



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0