fredag och tidig morgon som vanligt

Mina barn förstår inte det här med att sova tydligen :(
Jag är rätt trött eftersom det blir så tidiga mornar men bara gilla läget.. Dom sitter framför tv-n och jag ligger å drar mig några minuter för att vakna till liv och bli människa 😛

Idag är de fix å plock här hemma då vi ska ha 3 års kalas för Alex imorrn och jag vill ha fint här hemma då 😄 en liten knuff till att ta tag i allt.. Ibland behövs de.

Får se om jag orkar slänga ihop lite muffins också, har ju inte bakat nåt och det känns inge kul alls men har verkligen inte haft nån ork... Förstår inte hur jag kan vara så här trött och orkeslös.. 

Nä nu ska jag upp å mysa lite med prinsarna i soffan...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0