Försöka hitta tillbaks

Jag har vart väldigt dålig på att blogga jag vet å det har berott på sjukstuga i evigheter känns de som :-( jag va sjuk i nästan 5 veckor hann träna i 5 dagar vart sjuk igen å är nu inne på 3:e veckan och så sjuka barn under tiden :( men nu börjar vi bli bättre så hoppas att ork till att ta upp bloggandet igen ska komma.. Markus har ju påsklov den här veckan så blir lite egentid för honom och mig vilket behövs så imorrn kör vi bröderna bus till dagis å sen är det mamma å Markus tid :-) 

Blir vila från gymet den här veckan minst i alla fall vill känna att jag inte kör igång för tidigt för den här sjukstugan får vara förbi nu.. Så blir lite promenader ute i de friska vädret om jag känner att jag behöver/vill röra på mig 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0