Denna Morgon

Denna morgonen va allt annat än en barnlek vill jag liva men super morsan som jag är tog vi oss igenom den :-)

Barnen bråkade och tjafsade om precis allt.. Det här med att testa sin mamma det kan dom.. Är jag inte gråhårig innan jag fyller 35 är det ett under :-)

Fick i alla fall iväg Alex och Christopher till dagis efter mycket om och men..
Väl hemma igen så ska Markus tjata hål i mitt huvud om att spela tv spel 😨 jag har sagt säkert 1 miljon gånger redan att det inte är lördag idag.. Han blir sur smäller i sin dörr å slänger saker omkring sig.. Får se hur många miljoner gånger det kommer ske idag för jag ger mig inte :-)

Håller på å tvättar lite idag Åxå så jag kommer ifatt tvätt berget lite tänkte jag :-)


Igår när Putte slutat jobbet så väntade jag å grabbarna nere på parkeringen då jag skulle ta en Pw med Alex i vagnen och Markus å Christopher skulle cykla me Putte så de bar av mot ekängen då vi behövde handla lite till maten så 5,4 km fick vi ihop igår vilket känns skönt.. Sen va de bara hem å börja me maten å ta disken å natta barnen :-) jag la mig tidigt igår ibland behövs det å det va ju smart av mig me tanke på hur Morgonen va i morse :)


Denna mat satt fint igår efter våran promenad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0