Sååå trött

Dagen har gått i ett och det känns att det inte blivit nån vila för mig under dagen :-( då jag känner mig jätte trött och slö nu.. Så blir nog sängen tidigt ikväll för morgondagen lär också gå i ett 😝 och dagen kommer att startas på gymet även imorrn :-)

Efter gymet idag åt vi Go Frulle sen gjorde vi oss klara för å handla lite till Markus kalas... Jag tänkte ge mig på ett försök till att göra en fotbollstårta har antagligen tagit mig vatten över huvudet men måste ju försöka... Efter handlingen  åkte vi å hämtade Markus sista present sen släppte dom av mig hos frissan så blev av med lite av det slitna :-)
Efter de va de dags å äta sen drog vi till sundbyholm :-)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0