Måndag

Då va det måndag igen.... Alla mina busfrön är hemma idag... Så vi får se vad vi hittar på...
Markus längtar tills imorrn då är det bara han å jag medans bröderna är på dagis 9-14. Å han vill jätte gärna ner till gymet å titta när jag tränar så får se om det blir lite träning imorrn...

Idag blir det nog en vilodag från gymet då jag kommer va rätt trött ikväll 😝

Igår va jag nere på gymet å körde lite rygg och va nere till dom öppnade som vanligt på helgerna :-)


Sen åkte vi till fotbollsplan i Hällby där dom spelade fotboll och härjade runt :-)





Sen va de hem å fixa med maten 



Efter maten drog vi till min farmor å hade de trevligt vi hade med vårat kubb så det spelade vi.. Och det gillade grabbarna








När dom hade spelat nån timme och vi hade fikat så va det dags å röra oss då jag behövde åka å handla också så de finns frukt, frukost osv idag 😃 och jag fick med mig 2 av busfröna på det äventyret 


Sen va de kaoset i köket som väntade det va disk precis över allt och kylen va kaos så den fick jag också städa sen va jag helt slut så jag somnade när jag nattade Markus...

Känner mig även trött och lite matt nu så jag hoppas det ger med sig så jag orkar grabbarnas tempo 😛

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0