Lördag

Då va helgen här igen ❤️ vi har dock endel å göra inför måndag när Markus fyller år... Så det finns att göra om jag säger så :-)

Fast jag ska börja dagen med ett pass på gymet och det öppnar kl 8 så jag får snällt vänta... 

Det är ben och rumpa som står på schemat idag... Får se hur det går då det spänner lite på baksida lår sen förra ben å rump passet 😂 men som dom säger vill man vara fin får man lida pin å lite så är det med passen på gymet ibland men bara bita i hop å kämpa på...det är liksom inte kul varje gång ibland känns det bara så jobbigt å ens ta sig dit... 

Men jag trivs grymt bra på gymet för det mesta tränar jag med en bra och positiv energi dom där dagarna som känns tunga försöker jag göra det bästa av...


Den vänstra bilden togs igår och den högra är nån månad gammal tror jag.. Har fått mindre fett på ryggen så det går sakta men säkert åt rätt håll 👊💪

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0