I farten

Då har man vart igång hela dagen även idag 👊 efter vi lämnat Alex och Christopher på dagis kl 9 så åkte jag å Markus hem å parkerade bilen sen gick vi ner till gymet å mötte upp Sandra för ett axel och arm pass.. Markus va väldigt nyfiken på alla maskiner 😂😂😂










Sen efter gymet va de dags för lite mellis innan det va dags att bege sig ut på lite äventyr med Markus ❤️
Vi packade badkläder och begav oss till sundbyholm hann inte ens duscha innan så bråttom hade Markus iväg 😂😂😂











Sen vid lunch åkte vi hem för att hunna äta lite innan det va dags att hämta bröderna bus. Och när vi hade hämtat dom åkte vi å spelade lite kubb och sparka lite boll innan det va dags för mat och fotbollsträning ⚽️




Sen nu på kvällen har jag duschat barnen bäddat rent 2 sängar och tvättat en tvätt... Så ibland känner jag mig som en super morsa som orkar trots att jag i princip får dra hela lasset själv... Nu ligger jag å nattar Markus sen ska jag hänga tvätten sen känner jag mig rätt slut som artist för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0