Går framåt

Imorse vart det ett besök på gymet för lite armar å axlar och det vart ett bra pass... 
Jag är ju väldigt över rörlig så blir lätt att jag tappar hållningen och sjunker ihop lite å då jag inte märker det själv så känns det skönt att min vän Sandra håller lite koll så idag tänkte jag lite extra på hållningen i dom övningarna vi såg dålig hållning på sist.. Vi fotograferar varann och i mitt fall hjälper det mig mycket just för att se hur jag har min hållning... Så på vissa övningar idag kände jag kontakten mycket tydligare och det beror till 90% på att hållningen i min kropp va mycket bättre.. Så bara att fortsätta å kämpa :-)

Här tex ser ni samma övning men hållningen är mycket bättre på bilden med svarta linnet.


















Och här är en övning där hållningen måste jobbas på för ni ser att jag gärna krokar med skulderbladen men bättring kommer 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0