Ny vecka nya möjligheter

Snart dags för mig att åka å jobba.. Går på 09 och går av kl 11 i morrn dvs jag jobbar 26 timmar.. Jobbade onsdag förra veckan Åxå samma tur och det gick kanon å kändes såååå bra... Och ja jag jobbar fortfarande som personlig assistent och pricken över i:T är ju att jag verkligen klickar med den jag jobbar hos... Skrattade massor i onsdags under mitt arbetspass, såå underbart :-)

Så jag har ätit frukost å nu sitter jag å funderar på om jag har med mig allt i mat å mellisväg då jag äter 6 gånger om dagen så är de lite å tänka på och endel å släpa på :-) å sen måste jag ju tänka på å ha med frukost och en mellis tills imorrn Åxå eftersom jag slutar kl 11. Mycket planering men i like that. Så idag är det en välförtjänt vilodag från gymet då de vart 6 gympass förra veckan 😝 men imorrn är jag tillbaks på gymet igen hehe

Dagens frukost såg ut så här :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0