Nakna sanningen

Nu är jag där igen i perioden jag inte alls gillar... I perioden där jag inte alls trivs med mig själv och med det menar jag INTE att jag är tjock utan bara mer uppsvälld än vanligt och sen när jag inte kan sätta fingret på varför min kropp pendlar såå mycket är Åxå jobbigt...
Men det är bara fortsätta å kämpa på...

Och jag tror alla har perioder där man bara känner att allt känns blä... Det är där jag är... Kosten är jobbig är sugen på godis 24/7 och träningen tar också emot men har ändå lyckats komma ner men inte samma glöd som tidigare så hoppas verkligen denna period är kort...

Tänkte bjuda på en bild på min mage och det är ett av områdena som känns extra jobbigt nu och som jag sa tidigare så säger jag inte att jag är tjock utan bara att jag har gått bakåt och det är tufft när man kämpar å sliter men jag kommer inte att ge upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0