Vilken Morgon...

Vaknade i alla fall i tid men 2 av grabbarna måste ha vaknat på fel sida...

Alexander va mest grinig å butter å ville inte ha sina kläder lr skor men det va liksom inte mer än så men Christopher däremot ojoj...
Den killen har ett hett temprament å envis till tusen å en vilja av stål..
han har bråkat å skrikigt och vart riktigt bråkig på morgonen det är tufft med såna morrnar för man blir liksom ledsen och tom och precis så kände jag mig i morse...

och det känns som det bråkas om så meningslösa saker vilket känns så tråkigt och ledsamt men efter 07 när det knackade på dörren så vände det för christopher för där stod christer som hjälpte oss igår när vi satt fast med bilen och han hade en påse med böcker och tidningar åt grabbarna och dom sken upp och tackade så fint så nu vet jag vad dom gör efter dagis/skola :)


så otroligt fint av honom å tänka på mina barn :) 
blir rörd men han är en så genomgo människa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0