Veckans sista dag

den ska självklart startas med ett pass på gymet... är så less på att aldrig komma igång på riktigt igen :( att träna nångång på 1-2 veckor kommer inte göra att jag når mina mål... så denna vecka har jag fått till 3 pass på gymet vilket typ är katastrof men får vara nöjd och se det som en början :) 
Imorrn blir det ett magpass hemma eftersom jag har Alex och christopher hemma sen får det bli en liten runda med jason när putte kommit hem så blir det ändå hyffsad hemma träning imorrn :)

Sen hoppas jag att alla är friska på tisdag för då åker jag till gymet efter att alla barnen är lämnade på skola å dagis :) 

Äntligen börjar klockan närma sig 8, sakta men säkert.. idag blir det nog armar, så spar jag ben och rumpa tills på tisdag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0