upp och ner

Känner mig otroligt svullen både igår och idag... Fattar inte varför... 

Jag har träffat min fina vän Michaela idag vi har handlat, strosat runt lite å käkat lunch ihop och Alex va nöjd och lugn större delen av tiden :) 

Haft en mysig em med mina grabbar vi har läst lite böcker och lekt lite med alex mario figurer.. mina grabbar är inne i en riktig Mario period speciellt Alex...

Har även vart över med en fruktsallad och lite mat till min farmor och farfar.. vi brukar göra de i bland.. va kul och se att dom mår lite bättre.. farfar ser man det mest på helt klart.. farmor är på bättrings vägen :)

Grabbarna har fått ett skepp från playmobil som vi ska leka med imorrn ;)



trivs bäst i mina träningskläder så detta har jag bott i idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0