tufft är det men bara kämpa på

Jag hoppas att jag är där mentalt.... Idag blev det inget gym va för trött å slö å nu så har jag lite små ångest att jag inte tog mig iväg.. hade vart lättare om nån hade sagt ska vi dra till gymet då hade jag vart på direkt, konstigt de där... 
Men kroppen behöver säkert denna vilo dag då jag kört 8 dagar på rad utan vila så va nog meningen :)

Att få en kropp man trivs med kräver riktigt hårt arbete.. och ibland kommer suget efter godis, suget efter typ allt hela tiden och har haft 3 såna dagar på rad nu å än så länge har det inte blivit nåt godis/fika.. men shit va jobbigt det är man tar liksom timme för timme så känns sååå skönt att denna dag åxå är slut snart :)

Barnen har ätit upp typ hälften av muffinsarna som jag bakade igår å jag har vart sjukt sugen skulle ljuga om jag sa annat så nog sätts man på prov här hemma haha vilket gör det hela både tuffare och jobbigare...

Vet att det kommer ta längre tid för mig att nå mitt mål då jag äter den maten jag känner för, jag 
försöker tänka i lite nyttigare banor men vill jag ha lite sås så tar jag det... försöker dock utesluta köp mat som kebab, hamburgare och pizza men nån gång kommer nog även det ätas om jag verkligen blir sugen men inte 1 gång i veckan som det blivit tidigare...

imorrn ska christopher och Alexander till dagis till kl 9 jag är lite sugen på att dra till gymet på kungsgatan efter men frågan är om markus kan sköta sig å sitta still :) vi får se hur jag gör lr om vi åker hem och tar alla måsten...

Trevlig kväll på er nu mina läsare..
nu ska jag äta 2 ägg och pina i mig lite vatten till filmen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0