Trötta

Vi kom upp när klockan ringde och nu sitter dom framför tvn å äter sin frukost.. dom är trötta idag precis som sin mamma.. Jag är verkligen as trött idag... Får hoppas det går över för jag tycker bara det är jobbigt å vara trött man blir liksom små grinig å lättretlig :-( å den att det är min vecka i månaden åxå gör ju inte saken bättre haha

Jag kämpar vidare utan godis, fika, chips, dricka å fet köpmat och sånt.. och tycker ändå det går hyffsat bra.. visst är man sugen vissa dagar men då får man hitta sina knep..

igår kväll va en sån kväll jag va verkligen sugen på ALLT å lite till så tog en av mina protein bars sen va kropp å knopp nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0