sparka igång dagen

Då är markus lämnad i skolan han börjar 9 på torsdagar och christopher på dagis... Har Alex hemma idag åxå då han inte är helt kry för en dag på dagis än...

Dagens andra maskin är igång...
Jag tvättade upp 2 overaller igår ska tvätta nån mer idag tänkte jag ihopp om att dom inte ska behövas nåt mer... idag har grabbarna sina boarderman å fodrade gummistövlar..

sen ska de plockas å grejas lite... rensning pågår för fullt av typ allt möjligt... är inne i en sån period så då är det väl bara tuta å köra liksom... fått lite sålt på köp å sälj åxå skönt å bli av med saker å få in lite pengar :)

Tanken är att jag ska försöka ta mig till gymet i em/kväll får hoppas planen håller i sig... nä nu ska jag ta min Heat å hoppas på å vakna till liv 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0