Sönder stressad morgon

Imorse hörde jag att putte drog till jobbet men tänkte inte mer på de utan sov vidare då jag hadeställt larm å vi skulle ju inte upp riktigt än... Måste ha somnat om för vaknar exter en stund å känner mig utvilad å kollar på mobilen för fick en konstig känsla å mobilen va svart fick panik försöker få igång den men de går inte paniken börjar komma... va fan är klockan liksom??
Går upp å kollar om puttes mobil va kvar hemma å de va den ser klockan... shit vi har försovit oss...

Väcker barnen å säger nu är det brottom vi har försovit oss, Markus flyger upp å skriker Katastrof haha jag små skratta lite medans jag väcker dom andra... väckningen går bra trots att barnen typ inte hade vaknat haha...
dom får frukost å vi klär på oss hoppar in i bilen för att åka iväg då kommer nästa problemå en ny "panik" kommer...
Vi sitter fast :-( jag försöker backa men däcken bara spinner... fan åxå va min tanke... jag ringer patrik men han svarar inte... tänkte fråga om han kunde köra dom små till dagis för markus går i skolan nära men han svara inte...

Så jag fick syn på christer som hjälpte mig... vi har ett staket framför bilen så han kollade hur långt fram jag kunde köra för att sen ta lite sats å 
backa å de gick på andra försöket...

fy fan hoppas verkligen morgon dagen går mer smärtfritt för detta va verkligen sååå stressigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0