Sååå jävla grymt pass

När putte kom hem från jobbet så begav jag mig mot gymet för att möta upp sandra.. och de vart ett sjukt jävla bra ben å rump pass lär kännas imorrn kan jag lova haha... benen bara skakade va svårt å stå till och med... grymt pass..

Hem för å chocka kroppen med lite fetare mat då jag inte ätit godis å sånt under detta år å hoppas de ska hålla i sig.. så de va riktigt gott me hemgjord pastasås på grädde... och kroppen va skapligt hungrig haha 2 portioner ville den ha å mätt blev jag men nu 1 timme senare skulle jag kunna äta lite till haha helt sjukt...




Kommentarer
Postat av: Josephine

Grymt!
Fin blogg du har & lycka till med både bloggen och träningen

Svar: Tack så jätte mycket... hoppas jag kan motivera och insperera andra :)
Therese

2016-01-26 @ 19:08:21
URL: http://josephineslifee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0