Oj oj oj

Efter vi lämnat av Alex och christopher på dagis åkte jag och markus till kungsgatan så jag fick mina 5 km på bandet.. vart ju ingen träning alls igår och det kändes lite små jobbigt så skönt å få till 5 km idag :)
Markus skötte sig jätte bra tog ju med ipaden så han satt på golvet bredvid mitt löpband och spelade kollade runt på dom som tränade och såg lite små fundersam ut. så detta kommer vi nog göra om på torsdag åxå efter att vi lämnat av bröderna på dagis...

Hem å börja med kaoset.. känns lite små stressigt då vi ska fira putte imorrn å inga bullar är gjorda än 😨 Men får göra dom i em/kväll då jag pular här hemma nu då det är lättast med bara 1 hemma :)
Alla sängar är renbäddade, tvätten undanplockad, maskinen startad nu soffläge 5 min med en nocco innan de blir fart på den här kärringen igen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0