Morgonen

Barnen sov till 7:30 vilket är lyx så det tackar jag för men jag kände verkligen inte för att gå upp.. de kändes inte som jag hade sovit klart, känner mig fortfarande jätte trött precis som jag gjorde när vi klev upp.

Barnen är lediga idag.. frågade markus om han ville ha gröt till frukost då de fanns tid till de idag eftersom dom är lediga och det ville han å han åt massa gröt som vanligt så får börja göra gröt på kvällarna får då hinns det med även skoldagarna för då finns de färdigt å bara värma.. å sen fick han en smörgås.. Alex å christopher ville ha cocopops å smörgås men alex åt inte sin smörgås :/ han pendlar i sitt ätande ibland äter han jätte bra och ibland väldigt lite :(

nu är i alla fall frukost å disk avklarat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0