Morgonen gjord

Klockan ringde 07 imorse för min tanke igår kväll va att jag skulle till gymet å jag kom iväg så klapp på axeln till mig...
Har kommit i en liten svacka när det gäller träningen, har svårt å komma iväg själv :/ men imorse gjorde jag det.. kom iväg själv då sandra är i gbg.. Jag vet att jag tränar för mig själv och ingen annan men det blir lättare att man "hoppar" träningen när man tränar själv.. har man bestämt med nån så måste man liksom iväg :)

Tanken är att jag ska upp samma tid imorrn för ett pass på gymet.. hoppas på å komma iväg imorrn åxå... för på måndag blir det nog hemmaträning då jag har Alex å christopher hemma... och mage är perfekt att köra hemma sen ta en promenad me jason när putte kommer hem.. det är planen i alla fall :)

Bjuder på mina morgon valkar i sittande possition :)


Blev ett rygg pass och avslut på löpbandet med lutning.



efter gymet blev det en liten promenad med jason.. och sen en underbar frukost..
mätt AB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0