Mina Hulkar

Mina barn är mitt allt min värd.. och det finns inget jag inte skulle göra för dom...

Jag känner att jag är på väg tillbaks till den människa jag trivs bäst med att vara... glad, possitiv, piggare, mer energi och att känna ett lugn i kroppen...

Allt detta kom tillbaks när jag vart av med jobbet... när jag jobbade va jag trött, stressad, lätt irriterad för det va extremt tufft på jobbet så det känns helt underbart att vara på väg tillbaks och jag märker skillnad på barnen också dom är mycket gladare nu när jag är tillbaks till mitt rätta jag...

Jag har en inre lycka som inte går att beskriva... Och nu går dom ju bara 15 timmar i veckan så nublir det mycket tid med mamma för dom ;) and we just love it.. visst det blir endel pysslande med å få ihop vissa saker men det får jag lösa i den mån det går ;) å ja jag pratar om min träning, jag behöver den för att må bra det är liksom min terapi för själen... men jag får ta de som det är å träna när möjligheten finns..

Mina barn är min kärlek, mitt liv, mitt allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0