Man blir lätt blind...

Jag vet att jag kommit otroligt långt med min träning...
men som rubriken säger så blir man lätt blind, förjust nu ser jag liksom bara det som är här och nu och det är jag långt ifrån nöjd med... 
varför blir det så??? 
varför kan jag inte vara nöjd med det jag lyckats med?? nä för nu står jag här å kämpar med kroppen jag har nu... å att tajta till allt och gå ner det sista...

det har vart en otroligt tuff resa men sååå värt det... jag måste jobba minst lika mycket med mitthuvud och försöka vara stolt och nöjd med mig själv... men jag har så höga krav och mål... ibland känns de som målet jag satt upp kanske inte är möjligt för min kropp... men jag älskar att vara på gymet så det kommer jag fortsätta med... jag är en kämpe.. jag ger inte upp..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0