Lite illamående

Dagens träning kändes bra...
10 minuters uppvärmning på bandet, sen körde jag lite armar idag då det är ett pass jag gärna hoppar tycker det är tråkigt och är så fruktansvärt svag i just armarna haha...

men idag vart de passet gjort å det känns ändå bra måste försöka få in de passet regelbundet åxå... efter de så blev det 20 minuters avslut på bandet i lutning.
körde 5 min i lutning 6
5 min i lutning 7
5 min i lutning 8
5 min i lutning 10 

det va tufft å de kändes i kropp och knopp haha 

Hoppas detta illamående vill ge med sig snart.. tyckte jag åt en bra frukost :) men snart dags för lite mellanmål så får hoppas de försvinner då :)





Imorrn blir det hemma träning och då blir det å köra mage... 

Har även en inbokad pt timme att se fram emot ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0