I can do this

Då har jag bestämt mig, men vilken gång i ordningen det är har jag ingen koll på...

Jag hoppas verkligen det ska hålla i sig denna gång.. för vill verkligen bli den absolut bästa versionen av mig själv...
Jag vill ha en tränad och snygg kropp som säker många andra :)

Jag vet att det kommer att krävas sjukt mycket av mig för att nå mitt mål... men det känns som jag är redo det känns som att motivationen och viljan har hittat tillbaks... så lets go..

Har ju vart utan onödigt socker å skräpmat hela januari så det ska så klart fortsättas i den banan... 

Så nu kör vi... vilka är med mig? vi kan göra detta tillsammans... jag kommer att blogga och lägga upp bilder på min instagram om hur det går för mig...

På insta heter jag THERESE_G83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0