Helt slut

Den här dagen har gått i ett så nu är jag helt jävla slut, sen att jag fått gjort allt själv gör ju inte saken bättre... det är som att han inte ser att det finns massor att göra.. lr så gör han det men bara skiter i det, oavsett så tycker jag det är sjukt jävla tråkigt att man får dra hela lasset själv... å det uppskattas inte ens utan det tas för givet vilket gör att man känner sig som en slav ibland å idag har vart en sån dag :/

Så nu är jag sååå trött och har ont i huvudet så har krupit ner i sängen å tänkte faktiskt sova tror kroppen behöver lite extra sömn och för att det ska vara möjligt så får jag lägga mig tidigare...

Klockan ringer 7:15 imorrn och då är det bara å hoppa upp å göra sig klar för den dagliga dosen träning... den dosen behöver min kropp och själ lite extra just nu... så bara passa på när möjligheten finns....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0