Helt slut, huvudet värker...

När markus kom hem från skolan då vart de full rulle vill jag lova haha...

Vi lyckades spela lite fia sen va det bara röj röj å mera röj som gällde... ljudnivån va sky hög grannana lär tro att de va ett helt dagis här lr nåt haha å i detta kaos försökte jag få till middagen... 

Jag lyckades få till middagen.. vart crispis å potatis till familjen å lax å potatis till mig... passade på å tänka lite smart så fixade min lunch tills imorrn på en gång eftersom barnen ska till skola/dagis imorrn.. skönt å bara ha å värma..


Idag kom även grabbarnas spel som dom har väntat på i evigheter känns de som me tanke på att dom tjatat typ dagligen om det haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0