Happy

Igår var jag med på en budgivning på en hylla till grabbarnas rum och jag vann den :) så vi ska försöka hinna hämta den idag ;) 
sen får bi se vad och hur man ställer grejerna i den :) men den kommer nog bli en fin detalj.
sen är jag lite inne på att måla om grabbarnas skrivbord som idag är träfärgade.. ska kolla lite med putte å se om jag kan få med honom på dom noterna då han e den som gör grov jobbet 😂  

har lite funderingar på om det kanske går att måla markus säng... han har en blå mammut säng från ikea... Nån som vet??? skulle vilja måla den vit... 

ååå jag vill så mycket just nu.. har kommit in i en riktig hemperiod and i love it... 
Nu känns de som man kan börja trivas på ett annat sätt när dom där hemska blåa tapeterna försvann... de blev liksom ett helt nytt rum...

här är den underbara hyllan jag vann för 360 kr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0