halv död...

Har sovit sjukt dåligt i natt, sämre än vanligt... Jag har svettats å när jag har tagit av mig täcket lite så har jag frysit och så har det hållt på :/

och så va jag tvungen å sätta larm 06:15 idag då tapetseran ska komma å vet ju inte när dom behagar dyka upp vet ju att dom börjar jobba kl 07 så jag hoppas å utgick ifrån att dom kommer runt den tiden..

Markus börjar ju skolan idag åxå efter sitt jullov å världens bästa svärfar lämnar och hämtar honom idag eftersom vi har tapetseran här å vill inte lämna jason med honom å vägrar sätta fast honom på skolgården.. så då ställde svärfar upp som alltid.

så nu sitter jag här i soffan med mina diamanter jag smög upp för att dom skulle sova en stund till tänkte jag men nope dom kom uppfarandes så det kommer bli en låång dag idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0