Gömmer mig

Efter form bilderna i morse vart jag lite små deppig men kanske lite extra go åxå har inte riktigt kommit fram till det än haha

Men jag sitter här å äter ett päron medans resten av familjen mumsar lördags godis till filmen... Jag är as sugen för barnen ville så klart ha daim å finns det nåt godare liksom? :-( så bara bita ihop å stå emot... jag kan, jag vill, jag ska... det är så jag får börja tänka...


så idag gömmer jag mig i dessa mys kläder och hoppas på å känna mig på rätt spår snart igen... mina vänner är så goa å säger att jag är så fin, men vill kunna känna det själv... varför känner inte jag det dom tycker??

mitt mål är att känna mig fin och nöjd å jag ska komma dit.. en lång bit kvar men jag ger inte upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0