God morgon..

Sista dagen på denna vecka är nu här... Jag sitter här redo för gymet men dom öppnar 8 så får vänta lite till... måste kissa jason innan jag går åxå... har 3 grabbar bredvid mig här i soffan :) putte sover fortfarande som vanligt.... Idag blir det endel tvätt då barnen slängt sin tvätt i typ halva lägenheten men den kommer dom få plocka undan själv...

Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag.... Jag va extremt godissugen igår eftermiddag riktigt jobbigt va det... men jag lyckades stå emot men shit så nära de va att jag gick å handlade förde va extremt igår.. de va liksom att jag kunde känna cola å godissmaken i min mun haha låter säkert helt sjukt....

haha nä nu ska jag snart börja klä på mig men lär ju skriva nåt mer under dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0