God morgon måndag

Idag uteblir min morgon träning tråkigt tycker jag då jag tycker det är det bästa starten på dagen man får liksom en kick av energi..

Anledningen till att den uteblir är för att putte började jobba idag efter sin julledighet.. så nu är vår vardag igång igen :-) får se hur jag kommer orka få in min träning nu för är som sagt rätt trött på kvällarna men träningen måste jag ha så det måste finnas ork i hope so...

Grabbarna vaknade strax innan 8 så det tackar jag för.. dom kom å fråga om dom fick spela lite och eftersom jag har sovit illa inatt pga min rygg så sa jag ja så jag ligger å drar mig i sängen lite... ja lite fusk jag vet men min rygg kan verkligen strula till och från och det är allt annat än kul...

snart upp å inta frukost tillsammans me mina busfrön... sen funderar jag på å baka banan/choklad muffins lr sockerkaka då både barnen å putte gillar de å jag har lite dåliga bananer :)

men vi lär ju höras mer under dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0