Deprimerande morgon

Jag tänkte att jag skulle börja morgonen med att fota formen men de vart ett deprimerande uppvaknande igen :/ blir lite ledsen för har kämpat på med att hålla mig borta från socker.. inte ätit nåt sen nyårs afton vet att det tar tid men ändå tycker man borde se nåt? 
Lr så är det jag själv som inte ser det... men det jag såg i spegeln va fan äckligt :( kan hålla med om att det inte ser lika illa med kläder för dom håller liksom grejerna på plats haha.. som tex ett par tränings tights trycker till lår, rumpa å mage lite grann.. så ni som bara ser mig i kläder kan absolut inte förstå känslan jag kände när jag tog dessa bilder i morse :(

Visst jag äter vanlig mat men tycker ändå att jag försöker tänka på hur min tallrik ser ut... dricker väldigt sällan mjölk utan blir mycket vatten i stället... aja jag får kämpa vidare och se till att gå förbi spegeln i kläder haha skämt och sido jag vill trivas och må bra med mig själv och jag är långt ifrån där än..

önskar jag kunde bjuda er på mina form bilder men vet inte om jag vågar :/ 

Nu har jag precis ätit min frukost.. yoghurt med färska hallon.. snart dags för min nocco så jag får lite ork och energi för vi gick å la oss igår och lämnade disken, Inte ok!!!! 
så det väntar så fint i köket, putte sover å tycker han kan få en sovmorgon idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0