Den nakna sanningen..

Som jag skriver är jag inte nöjd med det jag ser när jag tittar mig i spegeln och bilden utan kläder är värst enligt mig själv.. med kläder kan jag ändå känna mig hyffsat nöjd ibland...

så jag känner att det är dags för mig å bjuda på en bild på mig själv... den nakna sanningen..


detta är alltså dagens form bilder och en massa jobb kvar.. men som jag skrev med kläder på är jag hyffsat nöjd.


Så min resa kommer att fortsätta och jag hoppas kunna insperera och motivera andra.. För det är möjligt... Jag har gått ner nästan 25 kg och jag är en gamal soffpotatis som älskade godis, dricka och allt sånt...
men har inte ätit onödigt socker under detta året och hoppas det kommer fortsätta som det har gjort...

Visst blir jag sugen ibland men då får man stanna upp och tänka till, är det verkligen värt de? och för mig har svaren vart nej hittils...

Jag är stolt över mycket även om det kanske inte verkar så :) jag är stolt över det jag har lyckats gå ner, stolt att jag klarat mig så bra utan onödigt socker, stolt över att jag vill förändra och förbättra min kropp och mig själv... så ni får inte tro att jag bara är missnöjd för det är jag verkligen inte utan det är spegelbilden utan kläder som kan och ska bli bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0