Chockad och imponerad på samma gång

Idag är det 14 dagar jag har vart utan onödigt socker och med onödigt socker menar jag godis, läsk, chips, fika och sånt... har säkert ätit saker som innehåller lite socker det är därför jag valt att använda ordet onödigt socker :)

Och jag är grymt imponerad över att jag stod emot allt fika när putte fyllde i början av januari och idag va vi på 25 års kalas hos min böna och jag gjorde det igen, stod emot all fika 💪 jag är så imponerad och lite chockad om man tänker på vilken gotte gris jag va innan.
kunde liksom inte titta på en film utan massa godis å nu har jag stått emot på 2 kalas ja ni kanske förstår varför jag känner mig stolt å chockad...

detta hade jag med mig, detta va min fika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0