att vissa orkar

Jag kan bli lite små irriterad på personer som tror sig vara mycket bättre än alla andra ... lr rättare sagt jag blir irriterad på såna personer...

Jag förstår inte riktigt hur såna människor fungerar lr hur dom tänker???

Är dom så egocentriska att dom bara ser sig själva och sitt hela tiden... såna som bara tar å tar å aldrig ger...

Mitt nyårs löfte va i alla fall å inte finnas där för alla andra hela tiden som jag gjort tidigare för har märkt att när jag behöver något så lyser alla med sin frånvaro å är så upptagna med allt helt plötsligt... så ni som känner mig å vet hur jag ställt upp för alla så fort jag kunnat ni kommer å märka stor skillnad på mig :-)

och bara för att jag inte kommer ställa upp på er på samma sätt längre så betyder det inte att jag älskar er mindre absolut inte.. 
Men jag sätter mitt eget å min familj först och nej jag påstår absolut inte att jag är bättre än någon utan menar att jag tänker börja tänka mer på mig själv nu för jag är den viktigaste personen i mitt liv... men självklart kommer jag ställa upp men inte som tidigare.


2 av grabbarna i mitt liv.. det är ni som får mig attvilja bli mitt bästa jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0