Växtvärk och en halvdöd mamma

Oj vilken natt detta va...
Alexander har sovit så oroligt vaknat å vart ledsen sagt aj och tagit sig vid bena så jag misstänker växtvärk?
Och så har natten hållt på så tur att han är ledig idag och tur att hans bröder lyckades sova igenom det..De slutade me att putte bytte rum då Alex kommit in till oss och sen började de.. så tror resten av familjen fått sova i alla fall bara jag som känner mig mer död än levande 😪

Men hoppas att min Nocco ska få mig att vakna till :)

Igår kväll fick jag ett av mina ryck haha... bytte hanndukar och badrumsmatta, startade en maskin.. dammsugade kök, hall och vardagsrum innan jag tog en kvällspromenad med jason.. sen när jag kom hem slog jag ner rumpan i soffan och lyxade till det med puttes kräftröra i en baguett tyckte jag va värd lite söndagslyx ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0