Mitt huvud...

Har såååå ont i huvudet å är såååå trött har druckit 2 st heat idag 😪 barnen har tjaffsat å bråkat sjukt mycket idag...

Har i alla fall lyckats tvätta 2 maskiner och fotat å lagt ut annonser på köp å sälj... men disken efter lunchen står på diskbänken.. :(

barnen tittar på film för tillfället så jag ligger här i soffan med mitt bultande huvud... skönt att de är lördag imorrn å gubben är ledig....

Markus har sportlov nästa vecka... 
så då får Alex å christopher gå 9-14 sköt på deras tid 30 min då... så dom får sova lite längre om dom nu vill de haha....

får se om jag drar iväg en sväng när putte kommit hem... efter den här dagen kan de behövas men vi får se om jag orkar ;) som sagt sjukt trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0