Markus

Markus har blivit som en tonåring i mini format hehe och med det menar jag att han har en sida som ger mig gråa hårstrån haha

får han inte som han vill kan han bli jätte arg man får verkligen försöka lirka med honom ibland men inte alltid det funkar å då kan han gapa å skrika lite fula ord just nu är det orden "fuck you och håll käften" härligt med alla nya ord dom lär sig... ofta när han väljer å använda fula ord så åker han in på sitt rum... markus är samtidigt väldigt känslig och kan även börja gråt/skrika om han inte får som han vill... då brukar jag försöka prata med honom men man märker rätt snabbt om det är nån idee annars får han vara själv och lugna ner sig..

Han älskar att titta på film, ipad lr spela tv spel ibörjan hade han fri tillgång till de men när det spårade ur så fick vi begränsa tiden och ibland funkar det kanon å ibland mindre bra men bara å va bestämd tur att jag som mamma är lika envis å bestämd om kanske inte lite mer till å med ;)

han älskar också att leka med sina kompisar och sina kusiner ;)

Men han är världens finaste å omtänksammaste kille.. han tar verkligen hand om sina vänner på skolan och är omtyckt..
han kan även vara väldigt fin med sina bröder mellan deras bråk å kiv :)

Igår när det bara va han å jag hemma så sa han flera gånger mamma jag älskar dig jätte mycket å då smälter man ju av lycka och stolthet...

Min fina Markus som redan ska fylla 7 år... 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0