Kom iväg ändå

Min syster ringde igår och vi pratade länge och det va verkligen jätte skönt då det va ett tag sen... och så bestämde vi att vi skulle dra till gymet på kvällen och träna... Och det va sååå skönt även om kroppen inte orkade lika många rep som vanligt men orkade lite tyngre vikter på vissa så det får ju väga mer :)


Idag efter jag lämnat mina barn i skola/dagis så ska jag hem å rasta av hunden för att sen bege mig till syster å titta på deras nya lägenhet å mysa lite med min guddotter som de va alldeles för längesen jag träffase.. får se om min gudson åxå är hemma lr om han är på dagis... men det blir ett kort besök för markus går ju bara 9-13 i skolan idag..

Men idag blir det vila från gymet vill umgås med familjen ikväll så de blir lite rörlighets övningar å städ när jag å barnen kommit hem... 

Trevlig torsdag på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0