hat kärlek

sovit jätte dåligt inatt det har typ vart ångest attacker och en massa grubblande över att inte ha nåt jobb... 18:e december vart jag arbetslös då han jag jobbade hos flyttade till en annan stad... Älskar att vara hemma med barnen och att få ro om hemmet å familjen.. men den här känslan som kommer ibland över att inte hittat nå jobb än den är hemsk :( den kommer ibland... nu är ju allt klart me a-kassan i alla fall så den ångesten är i alla fall borta... 

Så det är lite hat/kärlek för mig just nu me att vara arbetslös.. jag älskar att vara hemma med barnen trots att vissa dagar är jobbigare än andra :) men känns jobbigt över att inte ha nåt jobb.. måste försöka släppa den tanken lite men det är svårt... skulke gärna vara " hemma fru" jämt hahamen det har man ju inte ekonomi för... Markus å christopher kan ibland vara arga/ledsna över att jag inte har nåt jobb då dom får gå så korta dagar i skola å på dagis så de kan göra lite ont i mamma hjärtat.. markus vill så gärna vara på fritids.. men har förklarat för honom varför det inte går just nu... önskar verkligen att detta inte skulle påverka barnen...

Idag ska jag försöka släppa alla sysslor här hemma och åka iväg me barnen. tänkte våldgästa puttes föräldrar :) barnen älskar att vara hos dom å dom älskar att ha barnen där..

Vi måste åka till odlarn innan å släppa jason så han får springa av sig innan bara. 

Ni är det finaste jag har




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0