God Morgon Tisdag

Idag är det tisdag och som jag längtat efter denna dag.. inte för att jag inte vill ha barnen hemma för älskar de.. utan längtat för då kan jag ta mig till gymet skapligt och ta mig till arbetsförmedlingen med alla papper.. 

Januari månad va jag utan onödigt socker och fet hämtmat siktar på å klara denna månad också.. sätter 1 månad i taget känns inte som en omöjlig grej då ;)

Har ni åxå hoppat på resan utan onödigt socker? om inte gör det ;-)

Idag vet jag inte om det blir ben/rumpa lr rygg på gymet... självklart vill man få till hela kroppen men vissa områden kräver lite mer jobb och nu pratar jag om MINA "problem områden" 
Jag vill tajta till kroppen och försöka få fram mina muskler lite grann..

Jag vet att jag inte är tjock lr stor men jag ser mina områden som jag inte är nöjd med.. och när jag skriver att min degmage kan äckla mig så menar jag min mage på min kropp.. innan jag träffade min sambo vägde jag 58 kg och så har jag alltid setts som den stora bland mig och mina syskon och det har svetsat sig fast på näthinnan så jag jobbar lika mycket med det..

Jag bär i alla fall mina bristningar med stolthet så jag är inte så ytlig som det kanske kan låta ;)

och om jag skrivit lr formulerat mig tokigt när jag skrivit och kommer skriva så ber jag verkligen om ursäkt... 

Jag har börjat ställa mig framför spegeln och försöka säga nåt possitivt om mig själv och imorse va orden... Vilja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0