God morgon Söndag

Nu har jag å barnen klivit upp, putte gick ju upp me dom igår så jag fick sova ut så nu är det hans
tur ;)

Första matskeden av drycken jag kokade igår är intagen och shit de va starkt kan jag lova så nu hoppas jag att bacillerna ska döööö... för jag vill träna... köra igång och öka mina intervaller, köra slut på kroppen å prestera till max... längtar... är inne på dag 11 med denna hosta så känns förjävligt...

Idag ska vi äta porterstek här hemma då putte tjatat om de ett tag nu :) så idag ska jag laga den underbara rätten...

Sen skulle det vara skönt om lite mer vart sålt på köp å sälj ;) så man kan ta ner nya kartonger å gå i genom...  det är ett jäkla slit och det tar mycket tid men om vi lyckas få ihop bra med pengar så vi kommer på en utlands semester så får det vara värt allt slit :)

Markus vill verkligen flyga och pratar om det ibland... christopher har frågat om det nångång... de va efter att markus såg filmen sune i grekland han började prata om det :)
och självklart skulle det vara riktigt skönt å komma iväg men inte bara å åka, vi har ju jason och måste lösa det... så vi får se när det blir resa för oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0