God Morgon Onsdag

Tanken är att jag ska ta mig ner till gymet idag åxå för ett pass efter att barnen är lämnade på dagis/skola, men fy fan sååå seg och omotiverad jag är... idag är känslan att ta sig ner jobbig och dessa dagar brukar komma och dom är jätte jobbiga.. så får se hur det blir men hoppas verkligen på att komma ner..

känns som jag har nån slags sträckning vid skulderbladen som inte vill släppa :/ fick den när jag körde mage och gjorde övningarna för våra kärlekshandtag liggandes.. spände mig väl samtidigt eller nåt så får se om det blir rygg om jag kommer ner till gymet för det va de som va tanken 

Barnen har ätit frukost så nu sitter dom med paddorna å tv:n tills mamna drar igång me allt här innan vi ska åka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0