God Morgon Fredag

Alex och christopher gick upp före mig å Markus då markus tog sovmorgon så jag låg kvar å kramades lite med honom medans dom andra 2 lekte så fint med duplot.

7:30 vaknade markus så då klev vi upp...
Jag bad grabbarna städa undan legot och sa att det fanns en liten överraskning åt dom när dom va klara så det fixades ganska snabbt...
dom vart glada för sin överraskning..


Christopher ville måla i sin målarbok direkt och markus ska pula lite i sina böcker under dagen också och för varje rättad sida får han en guld stjärna nere i hörnet..

Jag har tvättat och tvättar fortfarande, plockat å grejat men känns inte som det är nåt som syns när man rensar och håller på med köp och sälj är liksom lådor å saker lite överallt :/ men men..
skönt å få lite rensat ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0