fy vilken tidig morgon

Barnen vaknade innan 06 đŸ˜± vi Ă€r liksom lediga idag Ă„ hade möjlighet att fĂ„ sova... men nĂ€r det Ă€r skola och dagis dĂ„ Ă€r dom sĂ„Ă„Ă„ trötta och vill sova osv osv blir man lite irriterad? svar ja 😂

Jag kommer antagligen hinna slita av mig hÄret flera gÄnger idag för barnen Àr redan igÄng och jÀvlas med varann Ä jag har inte hunnit vakna Àn kÀnns det som... men bara gilla lÀget lr vad sÀger man ;)

va ett tag sen jag blogga men dagarna har bara sprungit ivÀg.. har pulat och grejat en del med köp och sÀlj... ska fortsÀtta lite med det idag ocksÄ...vill ju bli av med högarna sÄ man kan gÄ igenom Ä rensa mera :)

min hals Àr fortfarande lÄngt i frÄn bra sÄ har intetrÀnat sen förra torsdagen kryper i kroppen men bara gilla lÀget Ä inse att alla blir sjuka nÄngÄng... fortfarande inte Àtit nÄ godis, dricka, fikabröd lr skrÀpmat.. sÄ jag Àr stolt över mig... Ät pÄ nyÄrsafton sÄ började det nya Äret utan :)

NĂ€ nu ska jag försöka bli mĂ€nniska för barnen röjer Ă„ jag kĂ€nner att jag Ă€r pĂ„ vĂ€g Ă„ bli tokig :( att dom orkar.... fattar inte.. det Ă€r ju knappt morgon 





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0