Dessa tidiga mornar

Känner mig sååå trött och sliten... barnen är inställda på å vakna innan 06 lr det känns så i alla fall för det är då dom vaknar...

dom kommer ofta in till oss på nätterna och då sover jag såå dåligt och dom har så klart kommit in till oss varje natt den här veckan 😴😴😴😴
så trött är bara förnamnet sen så bråkar å tjaffsar dom en massa :/

känner för en husmors semester lr nåt haha tror det skulle behövas 😂😂😂


Alexander börjar bli mer possitiv till dagis och det känns jätte skönt för för nån/några veckor sen ville han inte ens dit utan sa att han ville vara hemma och lämningarna va jätte jobbiga då han vart såå ledsen och ville med mig hem igen... Nu sjunger vi ramsor å skojar när vi går mot bilen och nu när jag frågade honom vart han ska idag då svarade han dagis så det känns underbart...
så jag hoppas det fortsätter åt det håller att han vill till dagis...

Snart dags att planera hans 3 års kalas :) slå in pressenterna å vad det ska finnas för fika osv...
min bebis blir stor...

Nästa vecka går markus i skolan igen då hans sportlov är över... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0