Timmarna räcker inte

Jag behöver fler timmar på dygnet... Jag har tvättat våran säng å är fortfarande inte klar har 1 maskin kvar efter den som går nu å då är jag klar med våran säng.., tog längre tid än jag trodde men har ju aktiverat barnen emellan så då står ju de andra still... Men min sambo tror ju inte att jag gör nåt om dagarna så har ju all tid i världen imorrn å fortsätta med tvätt och städ.. Blir så jäkla irriterad på honom ibland och ibland är just nu!!!! Ska det vara så svårt att hjälpa till lr uppmärksamma det man gjort när man tvättat å plockat som en idiot när han jobbat men nej nej...

Så hoppas på å få en god natts sömn så man har ork å energi till att fortsätta med kaoset imorrn för det är så de känns :-(








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0