Sova??

Har svårt att sova.. När jag sover så sover jag oroligt vaknar flera gånger, vrider å vänder på mig så blir inte mycket sammanhängande sömn... Å nu har jag väl legat vaken i typ 1 timme :-( känner mig fortfarande väldigt trött men kan inte somna om *suck* 

Igår hade Markus studie dag och jag kände mig inte på topp utan kände väl mer att jag ville hålla mig inne, hade ingen större lust med nåt.. Lite samma känsla har jag idag :-( men i alla fall så ringde Teija och pratade lite och frågade om jag inte skulle med ut å gå å om vi skulle ta en lunch.. Sa att jag har Markus hemma men sen kom vi på att han kan ju cykla medans vi går och sen att vi tar bilen till Tuna och lunchar där så vi gjorde oss klara och rastade Jason sen mötte vi Teija... 
Markus skötte sig jätte bra, jag fick prata av mig lite och fylla på med lite ny energi som va och är välbehövligt och speciellt nu... Så det kändes bra att jag hakade på å tog mig ut.. 














Så tack Teija för att du fick ut mig igår ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0